سوالات مربوط به خرید

بله، ما همواره تمام سعی خود را انجام می دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. اما به دلیل نوسانات اخیر و تعداد بالای محصولات گاهی اوقات ممکن است قیمت ها به روز نباشد لذا جهت استعلام قیمت میتوانید با شماره همراه از طریق تماس و پیامک و واتس اپ با ما در ارتباط باشد.

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در وبسایت شمسی خانوم بر اساس حداقل حاشیه سود می باشد، متاسفانه امکان هیچ تخفیفی بر روی قیمت های آن وجود ندارد. اما گاهی اوقات به دلیل مناسبت ها و اعیاد وب سایت شمسی خانوم جهت سهیم شدن در شادی شما عزیزان تخفیفاتی را در نظر میگیرد که با مراجعه به سایت و یا استعلام از راه های ارتباطی میتوانید از آنها مطلع شوید.

بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت شمسی خانوم ، وضعیت آنها موجود است، در انبار فروشگاه موجود می باشند، اما به دلیل حجم بالای سفارشات و حجم بالای محصولات در سایت، امکان به روز رسانی لحظه ای وجود ندارد.
به این خاطر مرحله اول خرید از سایت شمسی خانوم ، درخواست استعلام موجودی و قیمت است. در این مرحله همکاران ما در کمتر از دو ساعت از زمان ثبت و به جریان افتادن سفارش، وضعیت موجودی و قیمت را بصورت تلفنی، ایمیل و پیامک به اطلاع شما می رسانند.
لذا شما کافی است به وضعیت موجودی کالا در وب سایت نگاه کنید و برای اطلاع از آخرین وضعیت، ثبت سفارش نمایید. ثبت سفارش می تواند بصورت با عضویت و یا بدون عضویت باشد و حداکثر زمان لازم برای آن 2 دقیقه می باشد. در ضمن ثبت سفارش هیچ هزینه ای در بر نخواهد داشت.

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه امکان خرید حضوری تحت هیچ شرایطی وجود ندارد.

خیر، به دلیل ماهیت کاری فروشگاه، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات و عکس آنها در وب سایت قرار دارد که مشتریان به کمک آن می توانند خرید خود را انجام دهند.

خیر، به دلیل آنکه محل دفتر فروشگاه و انبار آن متفاوت هستند، امکان دریافت کالا درب شرکت وجود ندارد.

خیر، متاسفانه امکان ارائه پیش فاکتور خارج از سیستم وب سایت را نداریم.

بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، یعنی پس از تسویه مبلغ فاکتور، ابتدا می بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند.. این مورد هم برای ارسال از طریق ناوگان شمسی خانوم و هم از طریق پست و باربری نیز صادق و یکسان می باشد.

خیر . شما بدون عضویت نیز می توانید از شمسی خانوم خرید کنید اما با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می کنید، می توانید از سایز مزایا و امتیازات این عضویت بهره مند گردید.

بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می شود، می توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد و حتی امکان کادو پیچ کردن برای کالای خریداری شده نیز وجود دارد.

شمسی خانوم با ارسال پیامک‏ و ایمیل، مرحله به مرحله وضعیت سفارش را به شما اعلام می‏‌کند. علاوه بر آن، در صورتی که عضو سایت هستید می‏‌توانید وارد کنترل پنل خود شده و در بخش سفارشات از وضعیت سفارش مطلع شوید و در صورت عدم عضویت هم میتوانید با وارد کردن کد رهگیری در بخش پیگیری سفارش در سمت راست سایت از وضعیت سفارش خود مطلع گردید. و یا می توانید از بخش ارتباط با ما اقدام کنید.

کارشناسان شمسی خانوم تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نمی باشد، می توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس با کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

فقط در موارد خاص، به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارشات خود را اینترنتی ثبت کنند. اما در موارد خاص افراد می توانند تلفنی تماس بگیرند و همکاران ما برای ایشان سفارش را در سیستم ثبت نمایند.

سوالات مربوط به پرداخت

خیر، برای جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی شمسی خانوم از پذیرش هر گونه چک بانکی معذور است.

مشتریان محترم هنگام ثبت سفارش و قبل از پرداخت هر گونه وجهی می توانند روشهای ارسال و هزینه مرتبط با هر کدام از آنها را مشاهده نمایند. این هزینه ها توسط سیستم و بر اساس روش ارسال انتخابی، حجم و وزن کالا و مسافت تا شهر مقصد بصورت مکانیزه محاسبه و نمایش داده میشود.

شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت شمسی خانوم وارد درگاه های مجاز  بانکی میشوید و از طریق درگاه و وب سایت آن بانک، وجه خود را پرداخت می نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

بله، در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا 72 ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک است و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.