ستاره های مد

جدیدترین مد تیپ و لباس 2020

جدیدترین مد تیپ و لباس 2020 | شمسی خانوم

مد تیپ و لباس امسال بسیار قابل توجه و جذاب است که بین فشنیست ها رواج پیدا کرده است. از آغاز سال 2020 میلادی تاکنون برخی اکسسوری‌های جذاب مد شده‌اند که ممکن است هر خانمی را شیفته خود کنند.

با پایان هر سال، وقت خداحافظی از ترندهای مد و فشن آن سال هم فرا می‌رسد. گرچه بعضی چیزهای کلیدی همیشه مد باقی می‌مانند، اما با شروع یک دهه تازه، اکسسوری‌ های جدیدی هم به دنیای مد راه پیدا می‌کنند. این اکسسوری ها حتی با تغییر سال هم باقی می مانند و به جزء جدایی ناپذیر پوشش ما تبدیل می‌شوند.

جدیدترین مد تیپ و لباس 2020

  • چکمه‌های درشت

با پایان فصل گرما، خشک و گرم نگه داشتن پاها به امری ضروری تبدیل می‌شود. امسال اگر قصد خرید یک جفت کفش جدید برای فصل سرما را داشتید از چکمه های درشت غافل نشوید. این چکمه ها که لژی کوتاه ولاستیکی دارند، گزینه ی راحت و شیکی برای استفاده با یک پیراهن زنانه یا شلوار جین هستند. اگر هم از طرفداران استایل گرانج هستید، این کفش ها می توانند فوراً یک استایل گرانج برای شما بسازند. یکی دیگر از ترندهای سال 2020 هم ترکیب چکمه های ساق بلند تا زانو با دامن مینی است.

  • کیف‌های سطلی

چه چیزی بهتر از داشتن یک کیف که همه وسایل تان را در خود جای دهد؟ کیف های سطلی هیچوقت از مد نیفتاده اند، اما امسال قوی تر از همیشه به دنیای مد و فشن بازگشته اند. این اکسسوری تا همیشه برایتان کاربرد خواهد داشت. روش های زیادی برای استفاده از این کیف ها در پوشش خود وجود دارد و شما می توانید دهه ها از آن ها استفاده کنید.

  • صندل‌های لاانگشتی نوک مربعی

ترندهای دنیای مد و فشن همیشه در حال تغییر هستند اما چیزی که همیشه مد باقی می ماند یک جفت صندل شیک است. صندل های لاانگشتی نوک مربعی دوباره بسیار مد شده اند. فرم ِ بندی این صندل ها پاها را کشیده تر نشان می دهند و ظاهر منحصر به فردی به هر استایلی می دهند.

بخش مورد علاقه خانومها

  • گردنبندهای زنجیر درشت

هر استایلی در هر فصلی از سال، بدون زیورآلات چیزی کم خواهد داشت. امسال، که گردنبندهای زنجیر درشت راه خود را به صف اول آن باز کرده، از این قاعده مستثنی نیست. از طرح های اورسایز و درشت گرفته تا مدل های ظریف اما کماکان چشمگیر، ست کردن این اکسسوری ها با پوشش خود کار ساده ای است. این گردنبندها را می توانید به همراه یک کت بلیزر، بلوز یقه اسکی، یا حتی یک پلیور استفاده کنید؛ شما هیچ محدودیتی در استفاده از آن ها ندارید. گردنبندهای درشت را می توانید هم به تنهایی و هم با یک اکسسوری دیگر با رنگی مشابه بیندازید.

  • کلاچ‌های شل

کلاچ های شل جدیدترین ترند کیف هستند. این کیف ها که ابتدا توسط برند ایتالیایی بوتگا ونتا طراحی شدند، یک اکسسوری اورسایز و مجلل هستند که برای هر موقعیتی مناسبند. این کیف های دستی زیبا، که حمل آن ها راحت است و فضای زیادی در خود دارند. شبیه به یک بالش هستند و گزینه ای رؤیایی برای هر شخص اهل مدی محسوب می شوند. این کیف ها گرچه با استایل غیر رسمی عالی هستند اما از آن ها در یک پوشش رسمی هم می توان به راحتی استفاده کرد. مد و فشن اساساً درباره ی شکستن قوانین و چارچوب ها است. پس چرا این کار را با این کیف های فوق العاده نکنیم؟

  • کمربندهای پهن

کمربندهای پهن بلافاصله فرم ساعت شنی به اندام شما می دهند و استایل شما را تکمیل می کنند. از این اکسسوری چندکاره می توانید به همراه یک پیراهن، دامن یا شلوار استفاده کنید. دست شما برای استفاده از آن کاملاً باز است و هیچ محدودیتی ندارید. برای داشتن یک استایل مونوکروم یا همان تک رنگ، کمربندی انتخاب کنید که همرنگ لباس هایتان باشد. این اکسسوری هرگز از مد نمی افتد، پس مطمئن باشید که می توانید همیشه از آن استفاده کنید.

  • تل‌های حجمی

این تل ها شاید جدید نباشند اما برند پرادا باعث شده امسال بار دیگر به دنیای مد بازگردند. تل های حجمی میتوانند ساده یا تزئین شده باشند. روش های بسیار زیادی برای استفاده از این اکسسوری در استایل تان وجود دارد. پس خلاقیت خود را به کار گیرید و لذتش را ببرید!

طرز تهیه فگاتو ایتالیایی

طرز تهیه میلک شیک بادام زمینی

fashion

مد

شامپو رزماری بیوآکوا تقویت کننده و ضد ریزش مو 250 میل

129,000 تومان
افزودن به سبد خرید
فروخته شده:190
باقی مانده:10
بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *